torsdag den 19. maj 2011

A trip down Memory Lane


Det er helt utroligt at tænke på at dette tøj har kunne passe hende her:
Min dejlige pige som snart bliver 5 år. 
Tænk det er snart 5 år siden, jeg sad og klammede mig til bildøren mens vi kørte den halve time fra vores hjem til Princess Alexander Hospital i Harlow, alt i mens jeg blev ved sige at de kunne lige prøve på at sende mig hjem igen. Jeg skulle ikke ud i den bil igen. Heldigvis var jeg allerede udvidet 7 cm, og Karoline meldte sin ankomst mindre end 2 timer efter vi ankom til hospitalet. (Det var en hurtig fødsel - 6,5 timer fra den første ve, til hun var ude)
Den lille strikhue fik vi af hospitalet, de havde en gruppe gamle damer der strikkede huer til dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...