mandag den 23. maj 2011

Kvindeløb

Jeg skulle lige til at skrive at jeg tog en pause fra læsninger og deltog i endnu et kvindeløb, men man kan vidst ikke kalde det en pause. Var jeg blevet hjemme ville jeg alligevel ikke have haft mulighed for at læse da der er 2 piger som skulle foders af og putte i seng , ja jeg er alene med pigerne, og det er jeg helt indtil onsdag aften (dvs. aften inden jeg skal til eksamen) Fik svigerinden til at passe pigerne.
Men her til aften er endnu et kvindeløb overstået, løb 10 km til Alt for damernes Kvindeløb. Det gik ok efter omstændighederne, har som tidlligere nævnt været forkølet siden onsdag, hvilket har betydet at jeg ikke har haft mulighed for at træne i en uge.
Det gik ellers godt i starten, havde lagt godt ud, måske lidt for godt, da vi nåede de 5 km, havde jeg ikke meget energi igen og tilbagevejen var i modvind.
Nu er jeg virkelig smadret og spændt på om jeg kan gå i morgen.

Husk min Give Away - se linket i siden

3 kommentarer:

Pernille sagde ...

Hvor er du aktiv Camilla, jeg er meget imponeret. Eksamen, tur til København, løb, alene med ungerne og alt det du når at skrive her på bloggen (hvad er din hemmelighed?? ;o).

Hula sagde ...

Det lyder som min tur sidste år ;o).
Så flot du havde overskud til at løbe midt i læsningen og din alenetid med pigerne.

Unknown sagde ...

@Pernille - min hemmelighed er at så er der andre ting der ikke bliver gjort i de dage - du skulle se min vasketøjsbunke og der kunne godt trænge til at svunget en støvsuger - det må blive i aften

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...