onsdag den 18. maj 2011

Mere planlægning



Når jeg planlægger, så laver jeg lister - mange lister. Jeg har en liste over menuen, hvem der skal med, hvad det skal laves og hvornår, hvad skal jeg bruge til borddækning og pynt og hvilken aktiviter skal der være.
Der vil så blive rettet og tilføjet i listerne, især ved menuen kan der ske løbende ændringer. Har allerede ændret de almindelige boller til miniboller efter inspiration fra Lullaby & La La og hendes indlæg om cirkus fødselsdag.
Og så kan jeg ikke helt bestemme mig Når vi får familie på besøg skal jeg selvfølgelig lave en kage pyntet med fondant, men skal jeg også lave popcakes, det kan jeg ikke finde ud. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at prøve at lave dem, og en fødselsdag ville jo være en god anledning.
En anden del af min planlægning er at lige så stille begynde at købe de ting jeg skal bruge, gerne i god tid, så jeg ikke skal ud og købe det hele på en gang.

Husk min Give Away - se linket ude i siden.

2 kommentarer:

Pernille sagde ...

Lister og planlægning er også lige mig (det er en stor del af det der også gøre mærkedagene hyggelige - du skulle se de lister jeg bruger når vi skal holde jul :o). Om du skal lave popcakes?? Hvor mange bliver I? Jeg syntes altid det er rart at lave noget af det man har prøvet (mange gange) før og er god til, når man skal lave til mange på en gang og også skal leve mange forskellige ting, men måske du har mulighed for at prøve dem af inden selve dagen, så du føler dig nogenlunde sikker i det? Er spændt på at se dine forskellige kager.

Unknown sagde ...

Vi bliver 17, så jeg havde bare tænkt mig at lave en portion hvor man får ca. 20 stk. som en lille mundsmag.
Det kunne være jeg skulle afprøve dem på mine kollegere først.

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...