søndag den 15. maj 2011

Hipstamatic

Gemalen læste om et foto-app til Iphone i dag i Berlingske. Programmet hedder Hipstamatic og koster 12 kr. at downloaded. Det giver ens billeder et gammelt look, så de ligner noget der er taget med et gammelt kamera - der er ren nostalgi over billeder. Så nu er det downloaded på begge vores telefoner.
Man kan vælge i mellem flere forskellige typer linser og film, alt efter hvilket look ens billeder skal have.













Tror der er flere i blogland det bruger programmet eller noget lignede, da jeg synes jeg har set den type billeder flere steder. 

Vil klart anbefale det til jer Iphone bruger.

2 kommentarer:

Stine sagde ...

Jeg har også hørt så meget om det program på diverse blogs og ved de få jeg kender, som har en iphone. Jeg har ingen, men jeg har endelig fundet et program, der kan ca. det samme, bare til computer! Billederne bliver så fine :)

Pernille sagde ...

Det er da smart.

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...