tirsdag den 31. maj 2011

Pakkeleg #2

Se hvad posten havde med til mig i dag.
Den skønne pakke fra Pernille med bloggen Musselade. Pakken indeholdt bl.a. de skønneste stoffer, søde bånd og spænder. Der var flotte øreringe, som allerede er taget i brug og hjemmelavet sukkerblomster som skal bruges på Karolines fødselsdags cupcakes på lørdag.  Og begge piger var helt vild med de små cupcakes af hamaperler med magnet på. 

Så tusind tak Pernille - det var virkelige en skøn gave at modtage.

Nu vil jeg så gå i gang med de næste punkter på min to-do-liste til fødselsdagen. Jeg har allerede i dag fået lavet vanilieis der skal bruges til lørdag og kagedelen til popcakes. Nu skal jeg i gang med at lave pynt i fondant til den kage Karoline skal have med i børnehave. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...