onsdag den 25. maj 2011

Pakke med posten - pakkeleg

Jeg har modtaget en dejlig pakke med posten i dag fra Mette Kathrine med bloggen Sirianna. Jeg har nemlig deltaget i en pakkeleg.
Pakken indeholdt nogle rigtig fine ting, bl.a. DIY øreringe, skønne sukkerblomster, fine papir og en papirfugl. Nu skal jeg så sende en pakke tilbage til Mette Kathrine. 
Du kan også være med i pakkelegen - de første 2 der lægger en kommentar om at de vil være med, vil modtage en pakke fra mig. De skal så sende en pakke tilbage til mig og derefter invitere 2 andre med i legen.
Nu glæder jeg mig til i morgen hvor eksamen er overstået. Så kan jeg komme i gang med alle mine krea projekter og læse alle de blade jeg har fået de sidste par dage. Der har nemlig ikke været tid til at læse i dem.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kan jeg være så heldig??? Jeg kan ikke kommentere med google-konto, så derfor anonym. Men det er hulahejsa ;o)

Pernille sagde ...

Jamen jeg vil da også gerne væære med. Sikke en hyggelig leg :o)

Unknown sagde ...

Hej Hulahejsa og Pernille. Send jeres adresse til camilla.Kolling@gmail.com og så vil jeg få noget med posten til jer i løbet af i morgen.
Knus Camilla

Tina Liel sagde ...

Sikke en skøn pakke. Hade hader vasketøj. Der er ingen ende på det................. Hvor sejt at du lige lavede din egen marshmallow fluff men det ser rigtig nok ikke svært ud. Har læst om Whoopie Pies i mange amerikanske blade. Kand se du også læser det amerikanske Fit. Det og Shape er to blade jeg virkelig elsker. Knus
Er forresten ikk med i pakkelegen - ville bare kommentere

Anonym sagde ...

Mystisk - jeg kan stadig ikke sende en kommentar. Heller ikke til andre. Hmm... Men jeg har i hvert fald sendt dig en mail :o)

Unknown sagde ...

@Tina - jo, det var rigtig nemt at lave marshmellow fluff, det tog heller ikke særlig lang tid - kitchenaiden gjorde jo det meste. Der er rigtig mange forskellige opskrifter på whoopie pie i den bog jeg har, så jeg skal bestemt have afprøvet nogle af de andre.
@ Karina - det havde jeg også problemer med i går. Jeg har fået din e-mail og der er en pakke på vej til dig.

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...