mandag den 23. maj 2011

Overspringshandlinger

Har taget en fridag i dag for at læse til eksamen. Skulle dog et smut ind til byen for at få nyt batteri i mit ur, kan simpelhen ikke finde ud at at gå uden ur.
Nu når jeg var taget der ind smuttede jeg en tur forbi Fru Ronne, så nu er jeg klar til at lave kagerne til Karolines fødselsdag om knap 2 uger.


Derefter en tur forbi Stof2000 - er jo snart færdig med dette her eksamenslæsning, så er det tid til at komme symaskinen igen. Der købt stof til 3 nederdele, 3 kjoler og et par busker. Torsdag aften kan jeg komme i gang.



Nu må jeg heller komme tilbage til læsningen.

4 kommentarer:

Margit sagde ...

mm nogle herlige ting - har selv kikket på det herlige ugle stof - glæder mig til at se hvad det bliver til

x

Margit
creative tail

Unknown sagde ...

Uglestoffet skal bruges til nederdelene. Begge piger skal have en af det pink/røde stof. Det orange/lilla stof skal bruges til en nederdel til Karoline sammen med det ensfarvet pink og lilla stof. Tror det er noget af det første jeg går i gang med på torsdag.

Pernille sagde ...

Ser godt ud. Det bliver dejligt at få tid til at lave lidt kreahygge. Hvad er det for en eksamen du skal til? Rigtig meget pøj-pøj og god læselyst.

Unknown sagde ...

Mange tak. Jeg har i tidernes morgen læst cand.merc,jur, den uddannelser er jeg nu gået i gang med at suppler op så jeg på et tidspunkt kan blive cand.jur. Så torsdag hedder det 5 timers skriftlig eksamen i Statsforfatningsret. Sidst jeg var til en skriftlig eksamen var i 2002, så jeg er meget spændt på hvordan det kommer til at gå.

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...