søndag den 15. maj 2011

Planlægning

Jeg elsker at planlægge rigtig mange ting, menuer til middag, aktiviteter til ferie, projekter og fødselsdage. Og nu er jeg så gået i gang med planlægningen af Karolines fødselsdag som er om knap 3 uge (det er faktisk noget siden jeg gik så småt i gang).  Der er blevet lavet lister over forslag til mad, liste over gæster, liste over aktiviteter mm. Og nu er bøgerne så fundet frem, så der kan findes inspiration.

Og det er jo ikke kun en fødselsdag der skal planlægges. Der skal kage og frugt med i børnehaven, familien skal til fødselsdag og så skal der holdes pigefødselsdag.  Det første punkt på listen, invitationer, er blevet sendt ud/omdelt her i weekenden, så gæsterne er på plads.
Mit største problem når jeg planlægger, er at begrænse mig, især når det kommer til maden. Der er altid så mange ting jeg gerne vil prøve. Men jeg tror jeg er ved at have menuerne til Karolines fødselsdag på plads, men der kan jo altid kommer ændringer i løbet af de 3 uger. Bl.a. har jeg tænkt på at jeg godt kunne tænke mig at prøve at lave Popcakes, men så skal jeg jo fjerne noget andet fra listen - noget af et dilemma ;-)
Nu vil jeg i gang med mine bøger for at se om jeg kan finde nogle aktiviteter til pigefødselsdagen.

1 kommentar:

Tina Liel sagde ...

Sikke lækre bøger at planlægge ud fra!!! Der er altid noget at se til når der er fødselsdag. Det er jo som du siger både børnehave, familie osv. Mine drenge har fødselsdag i samme måned så der har altid været gang i den i maj! Popcakes er bare skønne de her http://pinterest.com/pin/23495308/ fandt et billede via Pinterest tidligere idag. Den app til Iphone kender jeg godt. ELSKER looket. Wow sikke en kage du lavede til svigermor♥ Knus

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...