torsdag den 31. marts 2011

Smør og sukker

har jeg brugt rigtig meget af her til aften. (Der skal løbes langt i morgen)
Kollegaerne skal forkæles i morgen, så jeg har været i gang med at bage. Oprindeligt var det kun meningen at jeg skulle lave Kanelsnegle, men en af mine kollegaer vil så gerne have cupcakes. Så til ære for ham, har jeg også lavet jumbo banan cupcakes med chokolade frosting.  Kanelsneglen er efter en opskrift af Mette Blomsterberg som I kan finde her. Cupcakens er bare min grundopskrift hvor jeg har tilføjes 3 små bananer og lidt chokolade, og så har jeg lavet en butter cream tilsat smelte mælkechokolade. Nu håber jeg de kan lide det.

1 kommentar:

Christina sagde ...

Hej, tak for dit besøg på min blog. Jeg glæder mig til at følge med fremover hos dig, her på din fine blog;)

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...