torsdag den 3. marts 2011

London - min by

Jeg skal meget snart til London - 2 dage for mig selv i min by.  Det bliver dejligt at komme tilbage til den by hvor jeg havde min daglige gang i næste 3,5 år. Har været i gang med at lægge en plan for hvilken områder jeg skal se og hvilken butikker jeg skal i. En af den er Jane Asher's Sugercraft butik, hvilket jeg glæder mig meget til.  Her i Aalborg har vi ikke det store udvalg i kage dekoreringsting.  Jeg har også planer om at kigge forbi Divertimenti Kitchenware på Marylebone High Street, ikke nok med at jeg har en forkærlighed for kogebøger, så har jeg også en forkærlighed for køkkenudstyr. Ellers er der forskellige tøjbutikker der skal besøges.
Jeg har fået en sms i dag med bekræftelse på min reservation på The English Tea Room på Browns Hotel, jeg har dog ikke lavet nogle reservation, så jeg tror det er gemalen der har været igang. Så det vil jeg glæde mig til, da jeg går ud fra det er ham der betaler. (Han er også i London på samme tidspunkt, men skal bruge alt sin tid på messe, så han får ikke set noget af London)

2 kommentarer:

Pernille sagde ...

Her gik jeg og troede at London var MIN by ;o) Er lidt misundelig - 2 dage i London uden mand og børn - puha det kunne godt blive dyrt. Bliver lige nød til at anbefale dig at besøge The Primrose Bakery. De har vist 2 cafeer, jeg har kun besøgt den bag ved Covent Garden, de laver de skønneste cup cakes og også en helt ok kaffe latte. Rigtig god tur.

Unknown sagde ...

Hej Pernille

Det skal jeg huske, tror godt jeg kan få det presset ind i min plan for de 2 dage.
Tak for tippet
Camilla

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...