onsdag den 30. marts 2011

Så er det bare at komme i gang

Nu er det købt stof - har både været i Stof2000 og Stof og Stil. Der skal laves kjoler, bukser, forklæder, frugtposer mm. Der er ingen undskyldning nu, det er bare at komme i gang.
Jeg kom dog ikke helt i gang i dag, da jeg blev "side tracked" med oprydning af mine gamle stofrester.
Det var dog ikke kun stof jeg fandt i gemmerne. Det vidste sig at jeg er i gang med at strikke et par strømper - det havde jeg helt glemt alt om, da jeg ikke er god til at strikke. Kan nu godt huske at jeg har fået garnet og opskriften af min søster, som et nemt projekt der kunne få mig i gang med at strikke. 
Jeg fandt også det babytæppe jeg gik i gang med da jeg ventede Karoline (hun bliver 5 år til juni) og som jeg hæklede videre på da jeg ventede Josefine. Jeg er kommet langt med det, men er endnu ikke færdigt. Det er vidst på tide at jeg får det færdigt. 

2 kommentarer:

Irene sagde ...

Camilla, jeg beundrer din energi og hvor god du er til at opdatere - det er skønt (omend det får mig til at føle mig en smule doven ;0))
Krammer fra mig

Sidsel sagde ...

Åha, halvfærdige projekter!! Hvor jeg dog kender det! Jeg har lovet mig selv at i år skal jeg altså have styr på alle hængepartierne, (men nu må vi se hvor langt jeg når, jeg har rigtig mange synes jeg!!)
Det kan være farligt at blive sluppet løs i Stof og Stil eller Stof 2000 for den sag skyld. Det er jo som at slippe et barn løs i en slikbutik! Det lyder som nogle hyggelige projekter. Glæder mig til at se resultatet!
Sidsel

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...