lørdag den 12. marts 2011

Nyder stilheden

Stod op kl. 6.30 her til morgen, kørte manden i lufthavnen og tog hjem i seng igen.  Har ligge spist morgenmad (hjemmebagt grovbirkes og the), mens radioer køre og dagens aviser er blevet læst. Nu nyder jeg bare stilheden, da jeg har huset helt for mig selv hele weekenden - ingen mand eller børn. (Mand i London og børnene hjemme hos Farmor og Farfar)
Hvad skal jeg dog lave ..... har rigtig mange ideer, problemet bliver at vælge ud i dem for jeg kan ikke nå det hele, der skal jo også være tid til afslapning på sofaen med en god bog.
Jeg tror det er første gang i mine næste 5 år som mor at jeg har haft 2 dage helt for mig selv, hvor jeg ikke skal på arbejde og jeg kan bruge tiden bare på mig. Jeg elsker mine 2 dejlige piger og jeg elsker at være deres mor, men at få tid til sig selv engang imellem er guld.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...