søndag den 6. marts 2011

Fastelavn er mit navn...

boller vil jeg have - og boller har jeg fået.  Ikke af den hjemmebagt slags, da det var til fastelavnsfest på min arbejdsplads.
Jeg blev færdig med kjolen til Karoline, hun var den yndigste prinsesse og Josefine var en kær mariehøne. Hun var som tidligere nævnt i genbrug, da det er en dragt jeg lavede til Karoline for 3 år siden.
Jeg har helt vildt meget lyst til selv at bage fastelavnsboller (bagte nogle i vinterferie, men ikke siden), men nu fik jo fastelavnsboller i dag og skal også have i morgen i Vuggestuen til forældrekaffe. De er heldigvis af den hjemmebagte slags, de var i hvert fald rigtig gode sidste år. Det er jo grænser for hvor mange fastelavnsboller vægten kan tage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...