onsdag den 9. marts 2011

Kogebøger










Jeg har en stor forkærlighed til kogebøger, som man kan se ud fra billederne. Det hele startede da jeg for mange år siden var med min mand på et Food Fair i Birmingham. Der var en stand hvor man kunne melde sig ind i en kogebog bogklub og få de første 4 bøger rigtig billigt - og det var så starten på det. Der er siden kommet rigtig mange bøger til samlingen. Mange af mine bøger er på engelsk da de er erhvervet da vi boede i England. Efter vi flyttede tilbage til Danmark for 4 år siden er jeg blevet ved med at købe engelske kogebøger fra Amazon.co.uk.  P.g.a portoen kan det ikke betale sig kun at købe en bog, så der kommer altid et par stykker i indkøbkurven. Nu er Amazon heldigvis begyndt med gratis porto til Danmark når man køber for mere end 25 pund, det betyder dog "desværre" man stadigvæk skal købe mere end en bog for at det kan betale sig.
2 af bøgerne har jeg faktisk købt til min mand da han ville lære at lave mad. Det er Jamie's Ministry of Food og Jamies 30 minutes meals.
Frk. Jensen kogebog mangler på billederne, da den ligger i køkkenskuffen. Det er den kogebog jeg er vokset op med der hjemme.

Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...