tirsdag den 1. marts 2011

Forslag til en pige fødselsdag - Fest på slottet

Da Karoline blev 4 år inviteret vi til "Fest på slottet"
For at byde gæsterne velkommen blev de ved døren mødt af et skilt med deres navne på og overskiften "Velkommen til Fest på slottet"







Mens jeg gjorde maden klar havde pigerne travlt med at dekorer prinsessekroner som jeg havde lavet i forvejen. De fik en bøtte med glimmertusser og skum klistermærker. Det brugte de meget tid på og flere af pigerne forsatte efter vi havde spist.




Jeg havde valgt ikke at bruge paptallerkner og krus, men havde dækket op med melamin tallerkner og Krus fra Rice i forskellige farver. Jeg synes det så rigtig festligt ud. Da festen allerede startede kl. 11 havde jeg lavet "rigtig" mad til dem, pizzaboller, kyllingenuggets, grøntsagestave osv. - Jeg havde dog lavet alt for meget mad - de er ikke meget små piger spiser.
Efter maden og lidt leg, var der tid til skattejagt rundt i huset. Skatte var en kuffert fyldt med en slikpose til hver. Der var dog ikke kun slik i

poserne, men også en lille pose med perle og elastiktråd, så de kunne lave armbånd.

Jeg kom lidt i tidspres da jeg skulle pynte kage, så det blev med normal glasur ikke fondant som var min plan. Plannen var at jeg ville have lavet et prinssesslot i fondant, men tiden var ikke til det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...