tirsdag den 15. marts 2011

Første dag i London #2

Først vil jeg gerne undskylde at jeg er så kortfattede, men det tager alt for lang tid at skrive på en iPhone.
Efter min lille pause tog jeg op til Oxford Street, lige så snart jeg kom op der op fortrød jeg, der er alt for mange mennesker, det er ikke til at holde ud.
Plannen var at finde gaver til pigerne. Jeg ville gerne have købt noget tøj til dem, men det var sommertøj det hele med korte ærmer og korte ben, men vejret hjemme i Danmark, synes jeg det er for tidligt at købe sommertøj. Jeg fandt istedet dette til dem i Next:






De er begge rigtig vilde med Hello Kitty, så det blev til T-shitrs og madkasser.
Derefter tog jeg i Selfridges og fandt nyt øjneskygge til min selv. Jeg købte dette fra Bobby Brown






Jeg fik en sød salgsassistent til at vise mig hvordan jeg skulle bruge farverne, så ved jeg hvordan
jeg kan bruge det til både dag og aften looket.
Derefter tilbage til hotellet,  klæde om og vente på Thomas. Vi skulle ud at spise sammen men hans kollegaer på noget der hed Tom's Kitchen i Chelsea, rigtig godt sted.
Nu vil jeg så tage hul på min 2. og sidste dag i London

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...