søndag den 7. august 2011

Photo challenge day 6 og 7

Dagen igår blev brugt på shopping, bagning og havefest, så der var ikke tid til at lave dagens photo challenge indlæg, så det kommer her sammen med i dags indlæg.

Childhood memory:

Hver gang jeg er kommet forbi en hybenbusk kommer jeg til at tænkt på den sommer for rigtig mange år siden, hvor min mor fik den ide at hun ville lave hyben marmelade. Vi var i sommerhus på det tidspunkt, så min søster og hendes veninde og jeg tog ud i plantage og plukkede hyben i store mængeder . Efterfølgende fik vi jobbet med at skære dem over og fjerne de små frø. Som jeg husker det, var det vidst ikke meget at det marmelade min mor fik spist.
Something new:

Det er jo nemt nok. Har lige haft familie til fødselsdag, så jeg har fået fødselsdagsgaver.
Karen Blixen vase, ekstra skål til min kitchen Aid, Salatværkstedet af Claus Meyer, 3 Clover hæklenåle og en ny krimi.




Og så lige lidt billeder fra i dag. Jeg havde inviteret til Afternoon Tea, så menuen bestod af:
Sandwich, Kylling og avokadocreme, Skine og ost, Laks og flødeost og til sidte æggesalat. Derefter fik vi scones med smør syltetøj. Kagerne sluttede vi af med, der var mini Lemon Cupcakes, mini Caramel Cupcakes, mini chocolate chip whoopie pie og Hummingbird cake. (Alle  opskrifter følger)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...