onsdag den 3. august 2011

200! og Photo Challenge day 3 - Clouds

Wow, dette er mit indlæg nr. 200. Det er utroligt at tænke på at jeg haft så mange indlæg siden jeg startede i februar, det ligger så lang væk, men det er jo kun 6 måneder siden .
I starten var jeg nervøs for at jeg ville blive ved med at have noget at skrive om, men det ser ud til, at det ikke er noget problem, i hvert fald ikke endnu.
Så vil jeg gerne takker jer skønne faste læser (og jer der bare kommer tilfældigt forbi), der er dejligt at vide at der er nogle der gerne vil læse det jeg har på hjerte og så er jeg utrolig glad for de kommentar I lægger, det varmer om hjertet.

Og nu til dages foto i Photo Challenge 2011 - Clouds
Lige over vores hus taget i dag ved 17 tiden.

Netto fund
Har været et smut i Netto i dag, hvor jeg kom hjem med disse skønne sager. Garnet er lavet af bambus og kostede kun 5 kr. pr nøgle. Jeg er lidt spændt på hvordan det er at hækle i. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...