mandag den 8. august 2011

Forsinket fødselsdagsgave

Her til aften har jeg fået en forsinket fødselsdagsgave fra Thomas og pigerne. (Thomas var ikke klar over der var 21 dags levering da han bestilte det.
Jeg har fået min helt egne personlige - one of a kind - kop fra Lange Kunsthåndværk og jeg elsker den allerede. Glæder mig vildt meget til jeg skal have min først kop te i den.
Thomas og Karoline har været med til at bestemme hvad der skulle være på koppen, så det forstiller mig der bager cupcakes og min 2 små prinsesser.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Camilla hvor er det en helt igennem fantastisk gave du har fået afthomas og pigerne, den var da værd at vente på, så betænktsom og personlig gave med den søde skrift og billeder der passer lige på dig knus tine

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...