fredag den 5. august 2011

Photo challenge day 4 (a day to late) Macarons og sko

I går skulle jeg vise et billede at min ynglings farve, men det fik jeg ikke gjort,  da jeg blev fanget i kælderen med oprydning af min arbejdsværelse. (Endnu ikke færdig, det var en større opgave)
Jeg har ikke en decideret ynglingsfarve, når det kommer til tøj er hvid, sort og grå de gennemgående farver, og så hvad end farver jeg falder over.
Jeg er dog helt vild med pastel farver.
Her til aften gøre jeg mit første forsøg med macarons - jeg er meget spændt på hvordan de ender med at blive. Synes det drillede lidt da jeg skulle sprøjte det ude på pladen. Jeg er også bange for der er en for høj fugtighed til at de kan tørre inden de skal i ovnen.
Og så vil jeg lige vise de nye sko jeg har købt i dag på udsalg hos Carla F i Aalborg. Sorte stilletter fra Billi Bi til halv pris - me like :-) Men nok ikke passende til den havefest vi skal til i morgen.

2 kommentarer:

LeizyB sagde ...

Aaarjj nogle lækre sko, godt køb!! Og de makroner ser da helt fantastiske ud, det får jeg også lyst til at prøve :o)

Unknown sagde ...

Ja, synes også selv at jeg gjorde et rigtig godt køb, glæder mig at få mulighed for at bruge dem.

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...