søndag den 14. august 2011

Krea Weekend

Jeg har været så heldig og har haft en hel weekend for mig selv til krea.
Jeg er endelig blevet færdig med kjolerne til pigerne som har været på min to-do listen i en evighed. Mønsteret er fra Stof2000 - Homemade og hedder Olga. Stoffet til begge kjoler er også fra Stof2000 bortset fra de småblomsteret på Karolines kjole. Det fik jeg i en pakkeleg fra hende her.
Der var også tid til at få lavet et etui til mine hæklenøgle. Ide'en har jeg fået fra hende her, efter jeg så nogle hun havde lavet da vi var til Blogtræf i Aarhus. Jeg mangler bare at få syet en knap på.
Jeg fik også syet et betræk til den madras Karoline har til at lægge under sin seng (Hun har en halvhøj seng) Jeg har kun haft stoffet til at lægge i kælderen i godt et år, så det var vidst også på tide.
Der blev også tid til at hækle, men hvad må I vente med at se.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...