mandag den 22. august 2011

Brød skal der til

Gemalen kom hjem med denne her bog i går - købt i Bilka til 75 kr. (Havde ellers sagt at han ikke ville købe den, jeg kunne låne den af hans mor = synes jeg har alt for mange koge/bagebøger)

Den er fyldt med rigtig mange lækker opskrifter som jeg glæder mig til at afprøve - synes bare det er surt at jeg skal vente de 10 dage der tager at lave grundsurdejen. Så må jeg jo bare gå i krig med nogle af de andre opskrifter hvor der ikke skal bruges surdej. Tror der skal bages pain au chocolate i weekenden.




Der er har været lidt stille med krea på bloggen her på det sidste, men det betyder ikke at jeg ikke er i fuld gang. Jeg er i gang med et lille projekt, som jeg nok skal løfte sløret for når tiden er.

Husk - I kan stadigvæk nå at deltage i min Give Away via linket i siden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...