torsdag den 18. august 2011

Photo Challenge day 18 -in my bag og torsdagshygge

Ja, hvad gemmer sig i tasken??
Solbriller
En hækleopskrift
En regning der skal betales
Min pung
Kosmetikpung
Nøgler
USB nøgle, som jeg bruger til mine præsentationer når jeg er ude i forbindele med arbejde
Høretelefoner til min telefon
Min elskede Ihone
Lipsgloss
Stiftblyant
Mont Blanc kuglepen (Kandidatgave fra min mand)
Min papir kalender med billeder af pigerne (Jeg føre både papirkalender og elektronisk kalender, men det lykkes mig stadigvæk totalt at overse at jeg skulle til bestyrelsesmøde i børnehaven i går - flot Camilla)
Min notesbog - har notere jeg min to do lister, projekter, planlægninger - you name it.
Neglefil
Håndcreme
Cykelnøgle
Nøgle til garagen 

Også skal der altid være plads til lidt torsdaghygge. Pigerne og jeg er alene her til aften, så aftensmaden bød på pandekager - mums.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...