lørdag den 6. august 2011

Mislykkes

Mit første forsøg på macarons mislykkes - jeg havde det på fornemmelsen. De ville ikke tørrer som de skulle selv om de stod i 1,5 time. tror det er pga. af den høje luftfugtighed. Jeg skulle havde brugt dem til afternoon tea i morgen (har inviteret familie til fødselsdag), men er ikke sikker på jeg kan nå at lave en ny portion. Der skal også bages Hummingbird Cake, Lemon cupcakes og Caramel cupcakes i dag. (Og imorgen skal der laves sandwichs, bages scones og mini whoopie pie - det bliver rent Sønderjysk kagebord)

3 kommentarer:

Anette sagde ...

Hej Camilla.
Æv det ikke ville lykkes for dig.
Pyhaa du får da lidt og se til.
Men sikke et pragtfuldt kagebord dine gæster kommer til i morgen, Mums

God arbejdslyst og fødselsdagsfest til dig fra mig

Camilla (Himmelske Kager) sagde ...

Det er nogle små sataner, men prøv igen. Det skal nok lykkes en dag.

Unknown sagde ...

@Lyserød - ja der var nok at lave, og vi nåede også kun lige at blive færdig

@Camilla - skal bestemt prøve igen, men en dag hvor vejret ikke kommer til at få så stor betydning - utroligt hvordan vejret på påvirke bagværk på den måde.

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...