onsdag den 14. december 2011

Værtinde gaver

Da vi holdt julehygge for familien i søndags fik vi en masse fine værts/værtindegaver som jeg gerne vil vise frem.
 Juledekoration og nissepar fra Oldemor. Nisseparret havde Oldemor selv malet, hun laver nogle rigtig fine ting med porcelæn maling, bl.a. har hun lavet et "Flora danica" stel til Thomas' forældre.
Det er ikke til at se på billederne, men flere steder har hun malet med ægte guld.
 Bogen "Sy" fra Cath Kidston", fyldt med rigtig mange gode ide'er, men ikke nok med det, så var der også stof med så man selv kan sy tasken på forsiden.
Jeg har allerede fundet flere ting der skal på min to-do liste.
#1 Lakridssirup fra Jonas Bülow og chokolade stanger købt i Mums. (Nu ved jeg hvor jeg kan købe Jonas Bülow lakrids i Aalborg) Mon man kan bruge siruppen til karameller? #2 Miselten fra Rosendahl, som nu hænger i vinduet og fine viskestykker med cupcakes - lige mig :-) #3 Juleøl, snaps, Marcipan grise, chokolade og hjemmelavet marmelade. #4 En rigtig fin trænisse og tilsidst et hjemmelavet lys som min nevø havde lavet.

1 kommentar:

Pernille sagde ...

Sikke nogle skønne gaver. Det må være nogle meget betænksomme gæster i havde på besøg!

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...