tirsdag den 13. december 2011

13. dec - Juleblogchallenge # 12 og 13

Den 12. blogchallenge kommer her lidt forsinket.

"Vis os dit hjem - udefra"

Den er lidt svær, der er bæld hammerende mørk når jeg tager afsted om morgen og der er lige så mørkt når jeg kommer hjem om aften. Jeg har kigget gemmerne igennem for at se om jeg kunne finde et billeder af vores hus, men det kunne jeg ikke. Så I får et billede af vores dør med den krans jeg lavede i lørdags.
Jeg havde købt en halmkrans, hvor jeg så har bundet gran fast med ståltråd. Koglerne og kuglerne er limet fast med en limpistol - "mit nye legetøj" Kransen er afsluttede med en fin sløjfe.

13. blogchallenge:

"Et billede du har taget"

Her er et billede af Karoline som jeg tog en fredag eftermiddag hvor vi havde mor/datter eftermiddagshygge. Først rundt i byen for at shoppe og derefter en tur på Penny Lane. Både bollen og småkagen er Karolines, hun ved godt hvad det går ud på når man er på cafe :-) Vi havde fået os en vinduesplads, så Karoline brugt meget af tiden på at kigge på mennesker på gaden.

Juleblogchallenge for den 11. 3. søndag i advent kommer forhåbelig senere i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...