fredag den 23. december 2011

23. december - Juleblogchallenge #21, 22 og 23

#21 De 10 mest hørte sange

Billede lånt her fra.
Hjemme hos os er det ham her der spiller for tiden.

#22 Ting i hjemmet du ikke kan undvære.

Her er der kun en tingjeg kan nævne:



Billede lånt her.

Min trofaste røremaskine, jeg ved ikke havd jeg skulle gøre uden den :-)

#23 Hvad laver du i dag?

Jo, i dag er jo en arbejdsdag som alle andre, så først har jeg været på arbejde. Jeg gik dog lidt tidligere, da Josefine har sidste dag i vuggestuen, så jeg skulle komme kl. 14 med boller og frugt.
Derefter en tur hjem til min søster sammen med pigerne for at bytte gaver.
Resten af dagen i dag, skal bare bruges på hygge og blive klar til i morgen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...