torsdag den 22. december 2011

Peberkager i lange baner





Karoline havde en veninde med hjem fra børnehaven i tirsdag, og sammen med Josefine hjalp de mig med at bage peberkager i lange baner. Opskirften er her fra, dog med små ændringer. Da jeg var gået i gang, opdagede jeg at jeg ikke havde mere natron, den tomme bøtte var kommet tilbage i skuffen, tsk tsk tsk. Men jeg havde et brev til krydderkage fra Dr. Okter som indeholde nogle af de samme krydderier og natron, så det brugt jeg i stedet  for, også tilføjede de krydderier der manglede. De er lidt for krydderet, så det er ikke den fremgangsmåde jeg vil bruge næste gang, der tror jeg holder mig til opskiften.

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Home by Bianca sagde ...

Lækkert! Ser godt ud!! :D
Glædelig jul!

Susan sagde ...

et tip til en anden gang er, at har du ikke natron, skal du bare bruge dobbelt mængde bagepulver. giver samme resultat ifølge tørsleff, og jeg har brugt det, med helt perfekte resultater.
Natron er jo ikke noget man bruger ret tit.

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...