lørdag den 3. december 2011

3. dec - Juleblogchallenge #3

Ting jeg hele tiden har på mig:



Mine ringe går jeg med hele tiden. Allianceringen fik jeg af Thomas til min 23 års fødselsdag, dog kun med den ene sten. De 2 andre sten fik jeg den jul vi havde kendt hinanden i 2 år (det bliver så til 12 år her til jul) Min forlovelsesring som jeg fik af Thomas den 29. januar 2004 da han var nede på et knæ på Rivoli Bar på The Ritz i London. Og til sidst min vielsesring som Thomas satte på min finger den 2. oktober 2004 i Ansgar Kirken i Aalborg.

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Pernille sagde ...

Hvor er de smukke. Og sjovt nok er det nøjagtig de samme 3 ringe jeg også altid har på. Aliance (en julegave fra manden), prinsessering (forlovelsesring) og min vielsesring - i hvisguld! Fantastisk at din mand friede på The Ritz ;o)

Tanja's Verden sagde ...

Hvor er det nogle flotte ringe og også i kombination. Du er heldig :)

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...