mandag den 19. december 2011

4. søndag i advent (en dag for sent) - juleblogchallenge

 4. søndag i advent startede med at jeg fik kogt flere karameller. Det blev til endnu en portion lakridskarameller (se nedenfor) pænt pakket ind i karamelpapir købt her. Jeg lavede også en portion chokoladekarameller, men det vel overhovede ikke vellykket. Note til sig selv og andre, man kan ikke erstatte normalt sukker med rørsukker når man laver karameller. Løb tør for sukker efter den første portion, så tænkt at jeg kunne da bare bruge rørsukker, nej, det kan man altså ikke. Det vil simpelthen ikke blive tykt.
Jeg har derfor her i dag rullet det til kugler, som med et samme blev så flad til en pandekage. Efter en tur i køleskabet er de blevet dyppet i chokolade, håber lidt at det kan holde formen.

Ellers stod den på fødselsdagsbrunch hos min far og eksamenlæsning for mig.  Eksamen var her til formiddag, så nu kan der slappes de næste par dag og helst gerne jule over, da der først er en måned til den næste eksamen.

Dagens juleblogchallenge går på at jeg skal vises et youtube klip som jeg godt kan lide - men jeg bruger altså ikke rigtig youtube, så den her springer jeg over.

1 kommentar:

Vibeke sagde ...

Jeg er så sikker på at de er blevet toplækre med chokolade på. Det får i hvertfald mine tænder til at løbe i vand.
Kh V

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...