fredag den 9. december 2011

Pebernødder & 9. dec - juleblogchallenge #9


Da vi kom hjem i dag, gik pigerne og jeg i gang med at bage pebernødder. Denne gang prøvede jeg opskriften i Spilopper og Stjerneskud, og jeg må sige, at selv om de er lidt "sunde", så er de faktisk rigtig gode.  De indeholde både fuldkorns speltmel og hvid hvede, så de indeholder lidt flere fibre end normale pebernødder.
Mens nødderne var i ovnen, sad pigerne og tegnet på det krympeplast de havde fået af nissen her til morgen. Det er dejligt at se at de stadigvæk tager godt imod mine kreative gaver.

Og så til dagens blogchallenge: Din yndlingsopskrift på julegaver.

Jo, jeg har ikke før brugt det er give hjemmelavet julegaver, så jeg har faktisk ikke nogle ynglingsopskrifter. Jeg vil dog forsøge at lave nogle gaver selv, men nu må vi ses om tiden er til det, der er jo ikke lang tid til jeg skal til eksamen.  Der er flere ting jeg håber at få lavet, f.eks. dette, eller disse eller disse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...