mandag den 26. december 2011

Nogle dejlige juledage









Vi har haft nogle rigtige dejlige juledag, dog med lidt sygdom, men mere om det senere.  Juleaften startede med at vi tog i kirken sammen med Thomas' familie. Vi tager altid i Ansgar kirken i Aalborg, godt nok ikke den kirke vi høre til, men der er der vi er gift og der pigerne er blevet døbt. Så det er den kirken vi har den største tilknytning til, både Thomas og jeg er faktisk døbt der.  Normalt vælger vi gudstjenesten efter hvilken præst det er, men der er kommet en ny præst, så i år valgt vi efter tidspunkt, og det betød at det var den nye præst der skulle holde gudstjenesten. Jeg tror aldrig jeg har grinet i en kirke før, det var virkelig en god gudstjeneste.
Derefter var det hjem for at få anden på grillen. Min far kom og holdte jul hos os i år, så det var først år jeg skulle stå for julen maden. Heldigvis havde jeg min far til at hjælpe, så det blev rigtig godt, hvis jeg skal sige det selv.

 Pigerne var så heldig at de fik besøg af hele 2 julemænd. Thomas havde klædt sig ud og kom med pakker til pigerne, og lige som han var klædt om igen, bankede det på døren, og der stod endnu en julemand. Her var det så min mands onkel der havde klædt sig ud som julemand. Karoline kunne godt se hvem det var, begge gange, men Josefine er overbevist om at det var julemanden og hans bror der var kommet forbi.

De sidste 2 dage har det så stået på julefrokost hos familie. I går hos min mands faster og onkel, jeg måtte dog tage tidligt hjem da jeg er blevet ramt at influenza. Jeg havde det heldigvis lidt bedre i dag da vi skulle hjem til min far til julefrokost samme med min søster og hendes familie. Nu er det så Josefine vi har lagt i seng med feber, vi må håbe hun er hurtig over det.

Gaver, jeg dem har jeg selvfølgelig også fået nogle af, så dem skal I da få at se, men det bliver i et andet indlæg.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...