fredag den 2. december 2011

2. dec- Juleblogchallenge #2

I følge Juleblogchallengen skal jeg nævne 10 tilfældige fakts om mig selv - det er sgu ikke helt nemt.

1. Jeg var ekstrem kræsen som barn - levede at spegepølse- og pålægchokolademadder
2. Der går næsten ikke en dag, hvor jeg ikke savner min mor. Det er især svært her i julen.
3. Jeg var au pair i USA, New Jersey, i 1996-1997 lige efter gymnasiet
4. Jeg hader blomkål
5. Jeg elsker kager og chokolade
6. Jeg er 177 cm høj
7. Jeg kan ikke synge, dvs. jeg kan godt synge, med det lyder forfærdeligt (især nu med min hæsse hoste stemme), men mine børn elsker når jeg synger for dem.
8. jeg bruger str. 41 i sko
9. Jeg drikker ikke kaffe (har ikke lært det endnu)
10. JEG ELSKER JUL

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...