onsdag den 2. oktober 2013

Som tiden går






Fotograf Nils Krogh


I dag er det 9 år siden at disse smukke billeder blevet taget - det er dog utroligt som tiden går. Der er kommet to skønne piger og en del grå hår til i tiden der er gået.

Det er sjovt at tænke tilbage på planlægningen af dette bryllups, den gang var det godt nok noget mere begrænset, hvor mange kunne få sin inspiration fra.

Mine kjole er købt i en butik i Dybvåd, her i det nordjyske, de havde godt nok en hjemmeside den gang, men det var godt nok en primitiv en.

Internettet blev slet ikke brugt i samme stil som nu, så der blev købt mange brudeblade, både danske og engelske, da vi boede i England da vi blev gift. Jeg ville elske at have haft Pinterest den gang, det ville da bare have været genialt. På den anden side, så er Thomas nok glad for, at der ikke var noget der hed Pinterest den gang, til at give mig en masse ide'er ;-)

Som sagt købte jeg min kjole i Dybvad, jeg havde min mor og kommende svigermor med da jeg skulle vælge den. Sløret er lavet af min mor, det har jeg skrevet om her. Jeg håber på, at jeg en dag kan give det videre til mine piger.

Mit hår fik jeg sat af min faster og min make-up lagde jeg selv. Alt make-uppen købte jeg fra Benefit, og fik den rare butiksassistent til at hjælpe mig, så jeg var godt rustede til at klare opgave selv.

Øreringen havde jeg lånt af min mor, og perlekæde havde jeg fået af mine forældre i studentergave. Min taske og sko (de matched :-)) var købt i Nine West i Covent Garden.

Brudebuketen havde Thomas selv valgt, han havde fundet inspiration i et af mine mange brudeblade.

Thomas havde et traditionelt engelsk "Morning suit", hvilket vi synes var meget passende, eftersom vi boede i England på det tidspunkt.

Den utrolig smukker bryllupskage var gave fra min søster og svoger, som var bager på det tidspunkt.
Vi blev viet i Ansgars Kirken i Aalborg, og fest blev holdt lige over på den af side af gaden på Hotel Hvide Hus. 

Vores bryllupsdag, den fejre vi i morgen med en tur i biografen, for I aften skal vi fejre Thomas' 39 års fødselsdag (ja, vi blev gift på hans 30 års fødselsdag - så er jeg da sikker på at han ikke glemmer vores bryllupsdag ;-) )

8 kommentarer:

A + K = ♥ sagde ...

Tillykke med den niende bryllupsdag og herren i huset (: Det lyder til at have været en dejlig, dejlig dag at se tilbage på!

- Anne

Unknown sagde ...

Mange tak. Det er bestemt en rigtig dejlig dag at tænke tilbage på.

Lis sagde ...

Hvor var I bare smukke, sikke billeder. Tillykke med bryllupsdagen. Samt mandens fødselsdag

Kh. Lis

Gitte K sagde ...

Et stort tillykke med dagen, håber at får en hyggelig aften både i dag og i morgen.

Tina Liel sagde ...

Et stort tillykke med dagen. Sjovt at høre historien bag♥ Ser ud som det var en skøn dag. Og hurra for at der ikke var så stor brug af internet OG Pinterest. Hvor må vi ha haft meget tid ;-) Vi har snart sølvbryllup (GISP) og ingen af kan huske datoen hi hi. Knus♥

Unknown sagde ...

Tillykke med bryllupsdagen!! - Det var et fantastisk bryllup for 9 år siden. Vi var meget glade for at være en del af det og opleve jeres store lykke. Knus faster Helle og onkel Frank

Tines hyggeblog sagde ...

Sikke fantastiske billeder og du var så smuk i skjolen med sløret, tasken og skoene, makeuppen og håret var perfekt og Thomas var så flot i sit engelske bryllupssæt. Alle de fantastiske minder vi sidder med når vi tænker tilbage på jeres smukke bryllupsdag. Stort tillykke med bryllupsdagen.
Knus fra Tine

Mit element sagde ...

Jeg er selv blevet gift for (knap) 1 måned siden og gjorde meget brug af bl.a. pinterest, men når man ikke (dengang) vidste det eksisterede vidste man vel heller ikke hvad man "gik glip" af og fandt måske på sine egne idéer eller gik på biblioteket for at låne bøger om emnet bryllup.

Tillykke med bryllupsdagen Camilla!

// Rikke //

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...