torsdag den 31. oktober 2013

Happy Halloween





Pigerne har været ude at "Trick or Treat" sammen med nogle piger fra Karolines klasse. En af de andre pigers far havde tilbudt at gå med dem, og tilbød endda at Josefine også måtte gå med - så stor lykke i den lille familie.
Pigerne kom hjem med en stor mængde slik, som de har fået besked på skal gemmes til i morgen.

Da de kom hjem serverede jeg mumie pølser for dem, inspirationen til disse havde jeg fundet på pinterest.

(Det var ikke i dag jeg kunne få dem til at smile)
___________

The girls have been put trick or treating with some girls from Karolines school. The girls came home with a lot of sweets, which they have to save for tomorrow.

For dinner I served these mummy rolls I found on Pinterest.

(It wasn't today the I could get a smile out of them)

2 kommentarer:

Mit element sagde ...

sjove mumier!


// Rikke //

Unknown sagde ...

Tak - Pinterest er et godt sted til at finde gode ideer.

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...