tirsdag den 1. oktober 2013

Pimpet notebooks





Jeg hatr pimpet nogle billige notesbøger fra Søsteren Grene med ting og sager fra gemmerne.
Pennevenne bogen er til at holde styr på de breve der skal sendes og dem jeg modtager. Jeg er med i et penneven arrangement sat i værk af Mille.
"Blogbogen" er her jeg holde styr på kommende indlæg til bloggen. Her danner jeg overblikket over hvad jeg vil skrive om og hvornår de forskellige indlæg skal udgives. Ideer og tanker noteres her.
Ja, "To do" bogen siger jo selv selv.



Og pigerne fik også lyst til at pimpe deres notesbøger - så de fik frit spil med morens krea sager - det var bare sagen.

________________

I have sprudce up some cheap notebooks with stickers and masking tape. The girls also had a go, which was much fun.

3 kommentarer:

Simone sagde ...

Iih, så fine :) God ide, at få styr på det hele, i så fine bøger.

From sagde ...

Hvor er de blevet fede. Jeg kender alt for godt det der med at have notesbøger til lidt af hvert, min 'to do' bog er nok den mest brugte :)

Anita sagde ...

Hvor er det en god idé med en blogbog, og så burde jeg også lave en 'to do' bog - alle mine lister ligger og flyder rundt omkring...
MT kan bare bruges til så meget - jeg pyntede fx Bonus skolebøger efter at have bundet dem ind i ensfarvet papir :)

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...