mandag den 28. oktober 2013

Handyman?



Vi bor i et hus fra 56, men var så heldig, at da vi flyttede ind for 6 år siden, var det hele sat i stand fra top til tå af et byggefirma.  - Heldige, fordi der er ikke det store "gøre det selv" over min mand eller jeg - vi kan da godt svinge en hammer, men et stort husprojekt, de evner har vi slet ikke.

Lidt har vi da gjort, og vi har også været flittige bruger af bygge center som f.eks XL-Byg.  Hele huset har fået en omgang maling og, det sidste store projekt vi havde her hjemme, var et hegn der skulle sættes op over til naboen. Det klarede min mand sammen med min far og vores nabo. Jeg hjælp til med frokost og drikkevare. (Havde ikke nævnt for min mand, at jeg havde prøvet at lave hegn før sammen med min far, for jeg synes han skulle have æren ;-) )

Hvad med jer? Har I gang i nogle byggeprojekter?

Men XL-byg er ikke kun til de store gøre det selv projekter, her kan man også få meget andet bl.a. havemøbler og hvidevarer.

De har også en online shop hvor man bl.a. kan købe fyrværkeri på XL-byg.dk - så er man klar til nytårsaften - den aften er her før vi får set os om :-)

Det indlæg er  lavet i samarbejde med XL Byg


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...