mandag den 14. oktober 2013

Plak????



Pigerne og jeg har været forbi Oral B's Plaktunnel i fredags, hvor de var på plads i Aalborg Storcenter. Inden da havde pigerne og jeg været så heldige at få lov til at teste 2 af Oral B's el-tandbørster i nogle dage, så vi kunne se om de havde noget effekt på plakken.

Resultatet var meget tilfredsstillende, der var ingen af os der havde bemærkelsesværdig meget plak, så tandbørsterne havde været effektive.

Jeg har været meget positive over el-tandbørsterne. Den rene glatte fornemmelse man har i munden efter tandbørstning, vare ved hele dagen. Den lille tandbørstehovede gør det nemmer at komme til, især i små børnemunde, hvor der ikke er meget plads. Jeg er så heldig, at jeg stadigvæk har mine visdomtænder, desværre er der ikke meget plads til dem, så det er ikke altid nemt at komme til med en normal tandbørst, men med en el-tandbørste er det ingen problem.

De tandbørste vi har fået lov til at teste har flere funktionen som jeg gerne vil fremhæve. Den første er, at de indikere hvis man trykker for hård, hvilket der er nogle i vores familie der har en tendens til. Derudover indikere den også tid. Med intervaller på 30 sek kommer den med en lyd, så man ved at man skal gå videre til den næste zone. De anbefaler nemlig at man inddeler munden i 4 zoner, og bruger 30 sek. på hver zone, og derved sikre at man for børste alle tænder og tandkød lige godt.

Vi har teste Professional Care 500 og Professional Care 1000

Indlægget er udarbejdet i samarbejde med Oral B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...