mandag den 14. oktober 2013

CharityAntivirus


Da jeg modtog en e-mail fra CharityAntivirus,for at høre om jeg ville være med til at sprede deres budskab, og derved sikre donationer til velgørenhed var min første tanke - hvad har Charity og Antivirus med hinanden at gøre????

Men det fandt jeg hurtig ud af, og må indrømme at det er et rigtig godt koncept, som jeg gerne ville være med til at udbrede kendskab til.

CharityAntivirus er et virusprogram hvor hele overskuddet går til velgørenhed.  Det er grundlagt at IT-iværksætterne Janus R. Nielsen som har stor erfaring med IT-sikkerhed.

Hos Chartity Antivirus får man det bedste antisoftware på markedet samtidig med at man støtter et godt formål og udsatte børn. De har bl.a. et samarbejde med Daniel Agger og hans fond Daniel Agger Foundation, derudover støtter de ChildFund Alliance, BØRNEfonden og Children's Welfare.

Konceptert er at man bestemmer selv hvormeget man har lyst og råd til at betale for softwaren og derved donere til velgørenhed, eller man kan downloaded det gratis.

Jeg derfor opforde jer til at smutte forbi deres hjemmeside og læse mere om konceptet, og hvis I står og mangler antivirus software, så skal I bestemt overveje CharityAntivirus.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...