torsdag den 10. oktober 2013

Nice Home


Vi har boet i vores nuværende hjem i 6 år nu, men er stadigvæk ikke helt på plads - sådan er det vel altid.
Vi købte mere eller mindre nye møbler til huset da vi flyttede ind. Efter 6,5 år i udlandet, hvor vi havde boet i små lejede boliger, var vores møbelbeholdning en sammensætningen af de møbler vi begge havde haft fra vi flyttede hjemmefra.
Så der var behov for nye møbler, men der er stadigvæk nogle små ting vi mangler at købe. Så som et sofabord - Vi har et sofabord, men det er bare en midertidlig løsning.  Vi skal have noget andet, men det er jo svært at få købt noget når man ikke rigtig kigger. Men hvis jeg skal være ærlig, så finder jeg det meget uinspirende at vade rundt i en møbelforretning - jeg ved der er nogle der synes der er rigtig sjov og hyggeligt at gå fra den møbelforretning til den anden.

Så det er supert nå man støder på en hjemmeside, som er en online møbelbutik, hvor man kan få alt til hjemmet. Det er lige hvad Nicehome.dk er. På Nice Home kan man finde møbler til både daglig stuen, spisestuen, kontoret og soveværelset. De er har et rigtig fint udvalg af møbler til rimelige priser.
Man kan finde en ny bordlampe her, eller hvad med et sofabord, de har et rigtig fint udvalg, som jeg bestemt skal have set nærmer på.


Dette indlæg er udarbejdet i samarbejde med Nicehome.dk

2 kommentarer:

Lis sagde ...

Kan i blive enige om hvad der skal ind i huset ? Det er også dejligt at få ideer på nettet også til møbler jeg kan også få min fantasi til at løbe løbsk.
God fornøjelse med at finde de rette ting til jeres hus.

kh. Lis

Unknown sagde ...

Jo, i de store træk kan vi godt blive enig :-)

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...