onsdag den 9. oktober 2013

Pære og chokolade tærte



Da Thomas havde fødselsdag i sidste uge, lavede jeg denne her Pear and Chocolate upside down tærte. Opskriften havde jeg fundet her. Pærerne var fra vores egen have - det smager nu lidt bedre, når man ved det er fra egen høst. Bunden er dejlig svampet, og sammen med lidt creme fraiche rørt med vanilje sukker, smagte det rigtig godt.

Jeg brugte 1,5 pærer, og brugt rigtig muscovado sukker, og så var min fløde ost af den fede slags. Super nem at lave, rigtig lækker.
Vi fik den som dessert efter en dejlig omgang chili con carne som Thomas havde lavet.

_____________________

I made this Chocolate and pear upside down cake for Thomas' birthday last week. I found the recipe here.

2 kommentarer:

A + K = ♥ sagde ...

Hold op, hvor ser den lækker ud altså - yumyum, en rigtig efterårsdessert (:

- Anne

Home by Bianca sagde ...

Nøjs den ser godt nok god ud :)

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...