onsdag den 3. oktober 2012

Man skal ikke skue en hund på hårene




Jeg lavede kagemand/brunsviger i går i forbindelse med mandens fødselsdagen. Jeg haved valgt at prøve Mette Blomsterbergs opskrift, det var først da jeg var i gang at jeg kom i tanke om at jeg skulle da have prøvet Tinas opskrft, det må blive næste gang.

Jeg blev lidt nervøs efter jeg havde bagt kagen - den så godt nok noget tør ud, og det så ud som om at alt fyldet var væk - men det var det ikke det gemte sig i bunden. Så det var en upside down brunsviger - rigtig god nybagt, men det stykke jeg fik i dag, var allerede blevet en smule tørt. Men kager som denne skal jp også spises nybagt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...