fredag den 5. oktober 2012

Bits and pieces

















Alene hjemme og pigerne sover dessert, inspireret af Instagram // En fjollet pige // Frokost på Römer med manden // Choko cafe latte og chokolade cookie lavet af pigerne og Ralph // Fokuseret på sund morgenmad // Gang i muffinsbageriet // fødselsdagsmorgenbord // Fødselsdagstradition - pandekager // Fødselsdagsbarnet med sine skønne piger // Kagemand skal der til // Min bryllupsdagsgave til manden // Working lunch // Gave til Karoline fra kirken i anledning af at det er 6 år siden hun blev døbt // Indisk kyllingesuppe og hirse knuder, begger efter opskrift fra Sif Orellana // Med Karoline i Filmklub, vi ser Far til Fire i naturen

Det er fredag aften, og jeg er bare noget så træt - det er skam ikke noget nyt, det er faktisk overraskende at jeg ikke er faldet i søvn på sofaen endnu. Weekenden er godt nok tiltrængt, og det bliver en hyggelig en med både fødselsdag i morgen søndag.

Nu tror jeg, at jeg vil lægge mig ind og putte ved mine dejlige piger, mens manden er til Oktoberfest.

3 kommentarer:

A + K = ♥ sagde ...

Sikke mange lækre billeder - mine tømmermænd kunne godt bruge burgeren og et stykke brunsviger!

- Anne

Gitte K sagde ...

Den burger ser virkelig lækker ud. Glæder mig til vores fødselsdags maraton

Camilla (Fru Millas Cupcakes) sagde ...

Det var også en sindsyg god burger. Perfekt til en omgang tømmermænd 😊

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...