søndag den 1. april 2012

En gave er givet





Fredag var vi til fødselsdag hos min søster og svoger. En del af gave til min søster var af den hjemmelavet slags - et etui til alle hendes strikkepinde. (Hun kan nemlig godt finde ud at strikke) Syet med inspiration efter Katrines DIY, jeg har dog lagt pladevat i mellem mit ydre- og indrestof. 
Det blomsterede stof er fra Liberty, som jeg købt da jeg var på dukkeworkshop i sidste uge. Det var en af de andre deltager der havde en masse Liberty stof med som hun solgte.
Så er jeg faktisk lidt stolt af mine hjørne. Googlede mig frem til hvordan man skulle lave dem, og brugte denne her diy.  Måske ikke helt perfekt på bagsiden, men alt begyndelse er jo svært.
Det sidste billede er af de utrolige lækre medaljer min Svoger, som er tidligere bager, havde lavet. Efter sådan en, var der desværre ikke plads til de hindbærsnitter han også havde lavet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...