onsdag den 11. april 2012

Tilbage til hverdagen


















Det var så den Påske og vi er nu tilbage i hverdagen - føler godt nok at jeg godt kunne bruge en ferie mere.
Der blev heppet på gemalen der endnu en gang deltog i Brutal Marathon, læs mere om det her og her.
Det blev holdt Påskefrokost i sommerhuset i Blokhus sammen med gemalens familie. Udover brød havde jeg Påskekage med (se opskriften her) og Påskecupcakes med (se opskriften her)
Der blevet leget med gaverne fra Påskeharen (han kom ikke med chokolade men med Lego Friends)
Påskefrokost hjemme hos os for min familie med Red velvet Påskecupcakes (Se opskriften her)

Håber I alle har haft en god Påske

3 kommentarer:

Miss Blomgren sagde ...

Der er rigtig blevet hygget igennem :) Hold da op nogle flotte kager du har lavet - talent, siger jeg bare ;)

Unknown sagde ...

Takker - jeg lærer stadigvæk

Gitte K sagde ...

Dem jeg smagte så ikke bare fine ud men var helt fantastiske

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...