onsdag den 18. april 2012

.















Pigerne og jeg var til gymnastikafslutning i går.

Bedsteforældre var inviteret med til at se hvad vi lavede på familieholdet og vi forældre var inviteret med til at se hvad de havde lært på børneholdet. Josefine går på familieholdet, som er for de 2-4 årige hvor der er en voksen med hver gang. Det har enten været mig, Thomas eller Farmor der har haft den ære. Karoline går på børneholdet for de 4-6 årige, her må der ikke være voksen tilstedet, så det var hyggeligt at få mulighed for at se hvad de har lært.

Det er i den lokale gymnastik forening de går, så det er jo bare latterligt billigt for de 2 at gå til gymnastik. Det eneste minus er at sæsonen er alt for kort, de startede i uge 37 og slutter allerede her i uge 16, og at der har været mange aflysninger fordi skolen selv skulle bruge salen.

Men pigerne elsker det bare - Josefine har gået til det i 2 år nu, og det er 4. år for Karoline. De bliver altid så glade når de finder ud af at det er tirsdag og gymnastikdag.

Har man mulighed, så synes jeg bestemt det er noget man skal gøre med sine børn.

1 kommentar:

Gitte K sagde ...

Som formand for den/min lokale gymnastikforening, kan jeg kun klappe i hænderne over, at folk gider at benyttet sig at de tilbud der udbydes i lokalområdet, så sent som i går havde vi bestyrelsesmøde, og der diskuterede vi netop sæson lægden, men det er svært, for de forsøg vi har lavet viser også, at der ikke er så mange som gider at deltage, når vi kommer for langt hen på foråret. Godt at se at pigerne nyder det, de ser virkelig ud til at være i deres es.

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...