lørdag den 28. april 2012

Et væld af farver

Jeg har haft garnet til ligge siden efteråret, hvor jeg købte det på Kreative dage. Men det har været et af de projekter, der bare har fået lov til at ligge, hvor jeg slet ikke var gået igang.
Efter inspiration her fra, besluttede jeg at nu skulle det være - nu skulle jeg igang.
Jeg har fået hæklet de første 19 rækker (18 cm) på mit granny stripe tæppe - så der er stadigvæk langt endnu. Men lige nu kan jeg ikke komme længere. Jeg har oprindelig kun købt 6 farver, men synes der skal flere på, så disse 2 skønner farver er bestilt, og lige så snart der kommer en pakke her fra, så kan jeg gå i gang igen. Har bestemt at pink skal være den næste farve.
Neon Pink
Neon Orange

Farverne jeg har brugt indtil videre er Turkis (YY1) Neon Turkis (YY) Neon Lime (RR8) Melon (JJ8) Bordeaux (LL4) og Aubergine (LL3)

1 kommentar:

Gitte K sagde ...

Hvor bliver det flot, sikke lækre farver

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...