mandag den 23. april 2012

Colour lovers 3KCBWDAY1

Efter inspiration fra min søster, (som også er begyndt at bloggen, så kig endelig forbi hendes blog)  har jeg besluttede også at deltage i "3rd Annual Knitting and Crochet Blog Week" - læs mere her.

For English see further down.

Dagens emne er Colour lovers. Hvilken farver går igen i ens strikke/hækle kurv og færdige projekter.


Jeg har haft et kig i mine kurve med garn (det er ikke det hele på billederne) og jeg må sige at der ikke rigtig nogle farver der som sådan går igen. Der er alle regnbuens farver - der er både de mere klare pang farver og der er de bløde pastel farver. Og når jeg så begynder at tænke over det, så er det vidst begrænset hvormange færdige ting jeg har.
Der er de hæklet veste til pigerne i lilla og lavendel. Så er der alle de hæklet dyr, som er i forskellige farver. Det hæklet tæppe jeg er i gang med at ii pastel farver og tørklædet til mig selv er i en grønlig farve. Så, nej der er vidst ikke nogle farver der går igen - jeg køber garn i alle farver som jeg synes er pæne uden at have formål i tankerne.

I have had a look in my basket with yarn, and I must say that there is really not any colours there are prodominate. I have all the colours of the rainbow, there both bright colours and soft pastel colours. When I come to think about it, it's very limited with finish projects (I have more ongoing projects and projects at the idea stage, then finished) 
So no, there are no prodominate colours, I buy yarn I all different colours which I find pretty without having a specific project in mind. 


Vi har haft en rigtig dejlig weekend, hvor vi havde gæster lørdag aften - 4 skønne vennepar til en aften med lækre mad, dejlige vine, godt selskab og dans.
Og så fik vi de skønneste vært/værtinde gaver.
 Sangfuglen Otto af Kay Bojesen - er bare helt vild med
Den skønneste buket tulipaner

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...