onsdag den 25. april 2012

My Knitting Hero - 3KCBWDAY3


For english see further down.

I dag skal vi skrive om vores Knitting eller Crochet Hero - at vælge en Hero er super nemt for mig - det kan ikke være andre end min mor. Hvor min far er den, der har inspireret mig til at være i køknet og kreere dejligt mad, så er det min mor, der er min inspiration når det gælder om at være kreativ.  Dog var det meget begrænset hvor kreativ jeg var da min mor levede, det blev syet lidt og lavet kort mm, men det er først efter hendes død at jeg virkelige gik i gang med at sy til pigerne og hækle.  Et at mine første indlæg var om min mor, se her.

Men jeg synes nu at min søster beskriver det meget bedre hvilken inspiration vores mor var og hvorfor hun er vores helt. Smut fordi hendes blog og læs hvad hun har skrevet.

Today we have to write about our Knitting or Crocheting hero. Choosing a hero was really easy for me - it can be no other then my mother. While my dad is the one that inspired me to create wonderful food in the kitchen, it was my mother who is my inspiration when it comes to being creative.
However, it was very limited in how creative I was when my mother lived, I sewed a little and was into card making and scarpbooking. It is only after she pasted away that I really started sewing for the girls and crocheting. On of my first blog posts was about my mother.

However, I think my sister did a much better job in describing what inspiration our mother was and why she is our hero. Drop by her blog and read about it.

1 kommentar:

Gitte K sagde ...

Hvor er vi heldige at vi har haft sådan en helt!

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...