onsdag den 20. februar 2013

Typisk

Er det ikke bare typisk - har været til møde i Ballerup og bookede 16.40 flyveren hjem, men blev færdig til at jeg kunne have nået 14.50.
Det samme var gældende første gang jeg var der over, men det var alt for dyrt at ombooke min billet, så jeg måtte vente. Gangen efter jeg var afsted valgte jeg 14.50 afgangen, men var først færdig kl 14.45, så det nåede jeg selvfølgelig ikke og måtte have en ny billet. Det var så derfor jeg valgte 16.40 afgangen i dag. Nu kan jeg sgu ikke finde ud af hvad jeg skal booke til næste gang.
Så hyggeligt er det altså heller ikke at vente i København lufthavn.

Nå, nu vil gå ombord på mit fly og glæde mig til jeg er hjemme i Aalborg og kam begynde på min vinterferie.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...